So many girls in here, where do I begin?

Känslan när man inser att det enda jag behöver göra mer idag är att måla naglarna, den känslan äger. Vi hade som vanligt en riktigt trevlig mattedejt jag och Axel. Det är så otroligt skönt att sitta där och knäcka de svåra nötterna och ha roligt istället för att kämpa som ett as för att förstå vad fan det är vi håller på med.
Saker och ting är definitivt mindre komplicerade nu, och jag vet att jag klarar det oavsett vad.
bild från i våras, den är så himla mycket jag :)

Hade tänkt slänga upp en riktigt jäkla kul video som jag och Julia kollade på igår på engelskan. Men look what happened när jag skulle kolla youtube. Fan vad soft!
PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0