Let me play it loud



You could be my it girl
Baby you're the shit girl
Lovin' you could be a crime
Crazy how we fit girl
This is it girl
Give me 25 to life
I just wanna rock all night long
And put you in the middle of my spotlight
You could be my it girl
You're my biggest hit girl



Tandläkaren nu så jag missar esteten.. Sen lång håltimma, sweet det med. Men inget kan riktigt ta ner mig på jorden just nu, jag mår så bra helt enkelt. Umo igår och det ger så mycket, veckans egna tid när man inte behöver bry sg om nåt annat. Innan det så slutade vi tidigt och det blev en favorit i repris från förra året, glass i solen på bryggan med Marika, mys! Sen övningskörde jag, like a baws! Nämen seriöst det går bra asså. Jag är allt duktig jag. Blev lite ledsen förut för kaffemaskinen på mitt favoritställe var sönder, hallåååå den kan ju int evara sönder?? Kändes lite sådär men :/ Älskar även mina nya scullcandys, underbart ljud! Har fortfarande fet träningsvärk sen gymmet i förrgår, tränade med min PT Marc och han är en slavdrivare... hehe... Lyckades även brännmärka min arm på ugnen igår kväll, score Sofia! Två av mina vänner fyller år idag, en 16 och en 18, vilket påminner mig om att nu är det mindre än 9 månader kvar, sjukt!

'

PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0