Kiss me, k-k-kiss me

Tjoho!
Har historia nu, sådär lagom soft. Vi diskuterar olika världsbilder. Riktigt rolig idrottslektion förut, en kille som jobbar på friskis i Stenungsund var och körde body pump/skivstång med oss. Jättekul alltså! Ska nog skaffa ett gymkort imorn om jag orkar, jag är rätt så taggad faktiskt :) Hinner inte riktigt idag för jag ska på akupunktur först och sen har jag en trevlig mattedejt med Axel. Kommer sova gott sen ..  Men därför känns det  skönt att ha fått tränat ordentligt i skolan.
Innan vi slutar idag så har vi även kör. Lite trist att alla andra slutar tidigt, men det är så himla roligt med kör så det är värt det ;)

Kommentarer
Postat av: sofie

hiihi, go dag faktiskt ^^ :D <3

2011-09-29 @ 17:58:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0