I'll pray that you still miss those rude interupptions

Ciao!
Gårdagen blev en sån där eftermiddag/kväll som man verkligen behöver ibland. Som man egentligen aldrig har tid med men man MÅSTE ta sig tid till. Vardagslyx. Att unna sig själv. För det är du värd. Jag mår så mycket bättre efter lite egen tid. Ett varmt bad men tända ljus, avslappnande musik, ansiktsmask, peeling, nagellack med mera.
När jag blir sådär trött på allmänheten brukar jag stänga av min mobil. Jag kunde aldrig det förut, men nu har jag lärt mig. Jag måste inte vara tillgänglig för allt och alla hela tiden. Jag bryr mig egentligen inte om vad folk säger, om jag vill prata med någon så kan jag ringa dem.
Resten av kvällen spenderades framför tvn med hjärndöda program utan någon anknytning till vardagen. Bad Boys 2, en grymt skön film. Will Smith är snygg, det finns vapen, knark, poliser, militärer och våld i allmänhet. You don't have to think while watching it. Sen hade jag lite svårt att somna så det blev ett antal Scrubs-avsnitt, kärlek till den serien alltså. Den är så himla mysig.
Sen planerade jag denna dagen lite grann och när jag kollade mitt schema insåg jag att jag har sovmorgon till 10 idag, helt okej! Jag hade lite tid innan bussen gick så jag passade på att inhanda "Blondinbella"s Egoboost Magazine, som jag läste lite i på bussen. Jag blir så inspirerad av såna tidningar/böcker/männsiskor.
LÄSVÄRT säger jag bara!
PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0