Honestly, you were the best thing I never had

Ju mer tiden går desto mer inser jag att jag inte saknar dig. DU fick mig att göra mig själv illa, gång på gång. Jag litade på dig, för jag ville så gärna tro att du var något att ha. Men du fanns aldrig där för mig när jag behövde dig. Du höll saker bakom ryggen på mig men fick mig att öppna mig för dig. Jag gör inte det för alla. Faktiskt nästan inte för någon. Men jag gjorde det för dig och du missbrukade förtroendet. När jag försökte prata med dig fick du det att låta som om det inte var någonting, och om det var något så var det mitt fel. Jag tog på mig det då, men det gör jag aldrig igen. Det är slut nu. You were the best thing I never had, jag vill inte ha dig.

Så vacker är hon, Queen B. Underbar låt.

 

Sitter äntligen på bussen hem, jag var sjukt taggade och glad under förmiddagen men framåt esteten så avtog det och jag blev trött, sur och allmänt uppgiven... Men nu jobbar jag på att måla tillbaka det där leendet. När jag väl kommer till stan ska jag leta present till Minna, köpa gymkort, sen ska jag hem och ta det lugnt. Kladdmuffins är inte helt omöjligt. Blir nog en sån där myskväll som jag känner att jag behöver just nu. Det kommer bli riktigt nice, free your mind liksom.

PEACE

 


Kommentarer
Postat av: Du pissar på din lillasyster å adopterar en plastdito!

Du har en helt underbar lillasyster som du varit så tight med, som har älskat dej enormt, och som jag tror du älskade oxå---på den tiden du hade känslor!

Henne skiter du i!



Nu är det snart ett år sen du stack, sen dess har du svikit och skadat henne gång på gång!



Ngt som hon mått oerhört dåligt av.

Du har t.om infilterat bland hennes kompisar, trots att man tycker att du borde ha jämnåriga vänner!



Hon sa t.om upp bekantskapen med dej, inte för att hon inte älskade dej, utan för att hon inte orkade bli sviken mer!



du har skadat henne enormt!



romario var din älskade ponny!På den tiden du var en underbar tjej, en människa!



Idag skiter du totalt i om han är levande eller död!

Precis som ditt as till farsa!



Som t.om har inlett en vårdnadstvist med mej, för att han ska få 800 kr/mån, att dom ska gå till honom istället för till romario.

Som dessutom är skadad!

man tycker att han , med en månadslön på 60000/mån, borde kunna försörja dej...

du fattar att för honom rör sej detta om pengar...om du bor slipper han betala underhåll!?

Och då får det mej att må kass, vilket är Jerkers mål!

Han vill nte ha ngr barn!Han vill bara inte att jag ska ha ngr!

För han vet att ni betyder allt för mej, att det är det enda sättet han kan skada mej riktigt, riktigt illa....

Han vet precis hur mkt jag kämpade för att få er, hur mkt ni har betytt för mej, och att jag t.om offrat min hälsa för er skull!Han har inte offrat ngt...

Att han tex skadar Clara enormt mkt oxå, det bryr han sej inte om!



Hoppas det känns bra att lägga sina pengar på örontöjningar, huvudrakningar, eventuella tatueringar, som får dej att bli fulare och fulare.



Jag mår dåligt när jag ser bilder av dej!

Den vackra , underbara tjejen, som var näst in till modell snygg,som på ett år har förstört sitt utseende till oigenkännlighet!



Såg Isabella Bondesson i ngn Stenungsundsblaska.

Kom ihåg kontrasten mellan er förrut...hur fin du var!

Och konstaterade att hon på alla sätt ser bättre ut idag!Och verkar klart bättre fungerande!



Hur kan man förstöra sej själv så?!



Och det värsta är insidan!

Att en underbar tjej, en underbar syster, en underbar dotter...förvandlats till ett as som sviker alla och bär sej åt som ett svin!



Det gör mej gråtfärdig att tänka på din förvandling!



Åh tjolahopp va du är lycklig och glad!



visst du vet!Går inte på det!



Och du skadar oss andra ngt enormt!



Är du totalt emotionellt störd?som din pappa?

Det är förskräckligt!

Men en dag kan du inte fly längre sofia, och då kommer du må skit av hur du burit dej åt!Mot alla!

hur du förstört denna familjen!



var för lägger du ut bilder på nätet där du ser ut som en prostituerad?tycker du att det är snyggt?



hur rätt vist är det tycker du att du får 15000 till seglarläger, medan Lisa får inget och knappast Clara heller!



Är det rättvist tycker du?

Eller skiter du i vilket..bara du har?



Hade bjudit dej på middag på Claras födelsedag...för Claras skull.

Själv har jag gärna kvar min bild av den lilla Sofia, hon jag tyckte så mkt om.

Men för Claras skull!

Du svarar inte ens, du tackar inte ens nej...hur tror du Clara mådde av det?

Men det skiter väl du i!

Kommer ihåg förra året,när du förstörde min födelsedag totalt, när jag pga dej grät redan till frukost...



Nej , Clara skiter du tydligen totalt i!



Bra tycker jag!Du är definitivt inte en förebild jag vill att hon ska ha!



Men Clara är skitledsen!Hur fan kan man svika ngn så?!



Istället har du adopterat horans unge, ngn jävla plastsyrra,

Henne köper du present till och går på kalas hos.

Ska berätta det för Clara imorn...det ultimata sveket från hennes numera vidriga storasyster!



Gör mej en tjänst sofia!



snälla du!



Byt till Paulusson!Jag vill inte att någon med mitt namn går runt och beter sej som du gör!

Jag skäms för att ha satt dej till världen!



Du var en underbar tjej!

Hamnade av en händelse på ngn film på Youtube om den lilla ungen som har Bellman nu.

Har bilden på näthinnan på dej och Bellman,,,på den tiden du var underbar!vill inte ha ngn annan bild!



I dag, med allt du gör, allt elände du orsakar, alla svek,mm känns det som det hade varit mkt bättre om du aldrig hade blivit till!

Som jag kämpade för att du skulle komma till världen!Så efterlängtad och älskad du var!

Vad jag tyckte om dej!Till för 1 år sen!

Det är synd om dej!

Och jag önskar idag att du aldrig blivit till!så mkt elände jag hade besparat världen!

Jag vill inte att du har mitt namn längre!



Du har tagit totalt avstånd från din lillasyster och mej, och slickar röv på gubben paulusson, så du får pengar.

Du har tydligen adopterat hans kärring och hennes familj, som din!

Du firar jul med perifera människor, och gör dina syskon och mej oerhört ledsna.

du firar plastsyskonens födelsedagar, men du skiter i din lillasysters...det är vidrigt!

2011-10-03 @ 03:09:34
Postat av: En MAMMA

Är det en mamma som talar så med sin dotter?!!!

Ett förälder ska ALLTID gå före sitt barn och visa hur man gör. Ska man göra så?

Man ska ALDRIG sätta sitt barn i den här situationen att det hamnar i en tvist dvs som mellan dig och din fd. (hennes pappa) och hennes syster.

Om din dotter visar att hon inte trivs med dig då måste du lyssna på henne och ni tillsammans söka hjälp för att reda ut allt som har hänt mellan er.

Det går att upprätta en skadat relation mellan barn och förälder.

Första steget är att DU blir villig att erkänna DINA brister. Ett barn ska ALDRIG ta ansvar för den vuxne. Du ställer ett ansvar på din dotter som inte hon ska bära. Det är ALLTID den vuxne som ska ta ansvar för barnet och tänka för barnets bästa.

Barn går in i trotsåldrar men då gäller det att älska och acceptera sitt barn genom det. Man får inte ge upp eller slå tillbaka - du är den vuxne.

Man får inte tala med sitt barn som du gör!

Du kallar henne jätte hemska och elaka saker som kan helt förstöra hennes liv. Du vet att man kan anmäla dig för sånt. Det här är BRUTALT psykiskt våld mot din dotter!!!

Kanske hade du det inte så lätt när du växte upp... men låt det inte gå ut över din egen dotter. Det går att bearbeta svek och andra orättvisa händelser från sitt förflutna (trauma/våld).

För mig verkar du vara en skadat/sårad människa som hade det troligen tufft i din uppväxt och du måste få hjälp och bryta upp det mönstret - för nu går det över dina barn...

Önskar dig allt väl och att du och din dotter kan försonas.



2011-10-04 @ 16:33:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0