You can stand under my umbrella

Tja dudes. Höstlov. Lyssnar på the Baseballs, tog just ett bad. Listan är nästan färdig btw. Ska planera veckan lite och sen dra en film tror jag :) Anna Ternheim på Bengans imorn i alla fall, och sen kanske poesifestival, även det med Ronja. Kulkul. Ibland tror jag att jag är galen, men det är nog sant.
When the rain's falling down more than ever, you can stand under my umbrella. Det är sån jag är. Med dom jag älskar. Med dom jag bryr mig om. Jag gör allt och lite till. Det är väl därför det gör så ont när någon sviker. Men om man inte vågar kasta sig huvudlöst in i något utan en tanke på att bli sårad igen, då får man aldrig uppleva det finaste. För jag tror att det bästa inte hänt. För när du var med mig tystnade aldrig musiken.

PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0