Skutracet!

Tralallalalalalala! Lagom lång skoldag, sluta 12.30<3
Sitter på bussen hem till stan, ska bara ta en snabb dusch, packa det sista, kanske ta en macka och lite kaffe, sen är det dags att cykla ner till Nya Varvet! WOHO! Årets skutrace, och jag är en äckligt priviligerad liten unge. SOm tycker om att jobba hårt. Men ändå. Man får ju utnyttja sin situatioon bara lite granna. Men jobbar du inte hårt för det du vill ha så spelar det ingen roll vilka förutsättningar du har. Sånt är spelet och ibland så följer även jag reglerna. Annars är det ganska mycket fuck the system jag gör min egen grej.
Blir borta hela helgen och ja, gör som jag. Njut av livet och friheten, för det är allt vi har.
Jag har inte sagt till nån 
att du blev kvar här igår 
fast det är svårt att hålla tyst 
när alla frågar hur det går


Jag vet vem jag är när jag är hos dig 



Sweet friends

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0