Sanningen den finns där så fort jag blir nykter

Yep. Peace

Kommentarer
Postat av: jag sviker min ponny!

Varför visa bild på honom?

Du skiter ju totslt i hsn!

Sen i torsdags hasr han rymt(för att äta gräs i Johanssons trädgår) varje dag.

Han har fattat att jag inte har ngn el!

I fredags ringde hantverkarna i grannhuset.

I lördags när det var visning, ocj Clsra tävlade, höll han sej lugn under dan.'

Men när sen

clara och jag var påv hem m en soffa från onsala, ringde sommargrannen.

Han gick i deras trädgård, där det var fullt med byggmaterial!

Har byggt hagar och byggt hagar varenda dag!

Han bryter sej ur, går gnm hasgen, där Jerk brände skit förr.En tidsfråga att han skadar sej.

Bad dom binda honom vid skataketet till jag kom hem.

Till huset, mats hjälpte att bära soffa.

Clasra ville bjuda honom på middag...som tur va!

Hemma , kolmörker.

Bad Clara kolla R.

Han har fastnat m grimskaftet i skon, genomsvett, och skärrad.

Nyskodd 2 dgr tidigare.

Vi lyckas i mörkret få loss repet, bankat till den skeva skon.ÅÅ sen äntligen gå in och gör mat!

Tack gode gud för att jag inte va ensam m Clara!



Söndag rymde han faktiskt inte.

Flyttade till sent i natt.

Ngt jaäbla kvartssamtal på morgonen.

Sen slocknade jag, efter en helg med näsdtan ingen sömn.

ska äta frukost, utanför fönstret i Johanssons trädgård går R och betar!Fan!Hage och hö.

Ngtr tim senare..på rymmen igen, i mörkret, på vår baksida..Åt väl äpplen, kan jag tro!

Det fungkar inbte!

du å din jävla farsa har snogg pengarna till uppstallning, deom gårtill pizza, fy fan va fet du är!, godis och vin!Jobbar du på att bli som Pia Paulusson?

Han är precis lika fin som på bilden!

Men du skiter i han!

Du säger att jag är ansvarslös som låter honom försvinna!

Vadå ansvarslös!

Bygger hagar hela tiden.Är fattig!Å du snor pengarna!

Hur ansvarsfullt var det att lämna 3 tävlingshästar och lämpa över jobb och ekonomi på Clara och mej!

Jävla ansvarsfullt!

Hur ansvarsfullt var det att bryta kontraktet med Marre, så jag fick ett h-e!

Jävla svikare!du skickade aldrig ngr kläder till Clara.hon frös.Behövde en jacka.Lisa hysstade ut ngn lump!Clara skulle klara vintern med din gamla söndriga röda regnjacka.Hon var flrtvivlad!

Köpte jacka och stövlar till henne i söndags.Hon bad Jerk om pengar,,,han svara inte.Och hon lär inte få ngr!

så jasg har kvittona kvar, får lämna tillbaka kläderna, så vi har pengar till mat.

Hur tror du hon mår av det?Pga dej och aset!

Hon grät förtvivlat förra veckan över att hon skulle gå i lump och du hade fått ny jacka!

Pga dej har Romario inget stall, och Clara inga kläder eller stävlar.

Svikarsvinet sofia Paulusson!´

Fet som en gris, trycker in pizza och godis medan R måste stå ute och Clara fryser!

Juste tjej Sofia!

Skiter i allla!



Har du b

ytt namn förresten?

Gör det!

vill inte bli utskämd!

Och ta för helvete bort hästbilderna djurplågare!

2011-10-25 @ 05:51:32
Postat av: goat boi

fuck you bitch, go fuck a cactus or do something useful with your time..

2011-11-03 @ 18:40:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0