Och jag svär att jag aldrig sett stjärnorna tydligare utanför

Wa! Har varit sjuk sen i måndags och verkligen inte orkat nånting, är fortfarande sjuk i och för sig men nu är jag påväg till skolan i alla fall. Kul att när man väl bestämmer sig för att gå till skolan igen så ballar spårvagnstrafiken ur och man kommer mer försent än vanligt. Har troligtvis glömt både skåpnycklar och hemnycklar. Score? Jajamen, lite ovan sådär. Ska se till att plugga fysik på gympalektionen idag, kan inte direkt vara med då jag fortfarande är jätteförkyld. Ain't good. Måste ta det lugnt så jag är fräsch till helgen, då är det fullt ös medvetslös!
International Suit up day idag, hoppas alla har gjort det nu haha. SJälv kör jag på kavaj och skjorta, enough is enough. Bilden påminner mig om att jag måste gå och pröva nya seglarbyxor.
PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0