Jag gillar dig, du har ett svart moln över dig

Sweet sunday, har faktiskt inte gjort något speciellt idag. Var lite off så tog en promenad ner till Röda Sten och satt där nere en meter från vattnet med Håkan i lurarna. Tvärskönt!
Jag behöver dig 
Mer än vad jag vill ha dig 

Och jag vill ha dig för gamla tiders skull 
Du betydde inte allt 
Men det blåste aldrig kallt 

För du var solskenet 
Jag var ensam


Ska nog laga mat till pappa och Kicki sen. Laga mat är väl kul och det ser inte direkt ut som om jag har något bättre för mig idag. Waaaaaaaaahh

Kommentarer
Postat av: Du lagar mat till horan!

Vet du om att jag slitit halvt livet ur mej , typ 1000 timmar för att kunna sälja Gammelgården?

Tills jag knapppt orkar stå upp!

Jerker har lagt 2 tim härute!du inga!

Clara och jag tog nästan död på oss med dina hästaqr, och mej knäckte dom ekonomiskt!

Jag köpte dom för din skull!

och du älskade dom när du var en människa!



vilken tack jag fick!

Laga mat!Åt horan!

Du kanske skulle äta lite mnindre!hu måste ha gått upp 15/20 kg senaste året..ska du bli som Pia Paulusson..em gris?!

2011-10-03 @ 03:22:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0