I'm telling you, shit is fucked up


Bara för att hon är så jäkla snygg


Jag vill inte behöva gå igenom sånt här igen. Inte för att det är svårt, inte för att jag inte orkar, jag bara vill inte längre, jag vill inte längre. Om lite mindre än 8 månader, då kommer jag sticka ett tag. Sen komma tillbaka och vara någon annan, starta ett annat liv någon annanstans kanske. Inte för att jag inte har en massa som jag är nöjd med. Jag är stolt över vem jag är och vad jag gör. Det kan ingen ändra på. Inte ens hon. Hur många gånger jag än faller så kommer jag att resa mig igen. Man får hel enkelt vänja sig vid det. Det kommer alltid finnas någon jävel som vill knuffa omkull dig. Jag antar att jag bara får vara starkare än nånsin förut.



Kommentarer
Postat av: såfhiiiiiiii

du är bäst fia, kom ihåg det <3

2011-10-26 @ 22:56:17
Postat av: sofia

love u piee <3

2011-10-27 @ 00:44:01
URL: http://sofiatojjjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0