Du får sitta längst fram i taxin

Som person är jag väldigt framåt, men det är ofta jag tvekar inuti. Men det händer mer och mer sällan, för jag försöker alltid utmana mig själv. Jag är helgalen på kompisplanet, jag kan hitta på vad som helst. Men när det kommer till kärlek, så är jag väldigt kluven. Dels är jag gammaldags, men å andra sidan väldigt jämställd. Det resulterar i att jag aldrig tar första steget, jag bara flyter med. Men jag vet att det kommer ändras, jag har alltid varit yngre än min ålder på vissa sätt, och grymt mycket äldre på andra. Det senaste året har jag blivit mycket äldre på vissa sätt. Jag kan till exempel vara både 5, 15, och 20, när min riktiga ålder är 17. Ålder är bara en siffra och snart börjar livet på riktigt. För nu har jag lärt mig hur man växer upp men fortsätter vara ett barn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0