Don't stop, push it now - and I will give it all to you

Jag vet inte vad jag ska säga. För något vill jag säga men jag har inga ord jag kan använda. Inga som kan ändra på detta. Har seriösa funderingar på att flytta utomlands eller nåt. Om mindre än 8 månader då är jag min egen. Det vi väntat på sen vi är små. För två och ett halvt år sen ville jag inget hellre. För du är inget värd om du inte är myndig. Du kan inte bestämma själv, och folk låtsas bara bry sig om din åsikt. Jag är trött på att vara nöjd, jag vill vara arg och ledsen. Göra skillnad.. Brinna för något. Sluta känna att allt är meningslöst, även om det är det.

I ett land som aldrig mest har sett ett krig 
Har jag tappat bort mitt temprament 
Ena dagen är den andra rätt så lik 
I landet där ingenting hänt

Nej jag känner ingenting aldrig igen bejbi 
Och måste himlen falla ner vill jag att det sker bejbi 
Över landet där ingenting hänt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0