Damn girl, you got booty like a black girl

Så brukade alltid Otto säga. Han är en lustig person. Man vet aldrig om han är seriös eller om han skojar. Men du kan alltid utgå från att han kommer driva med dig. Men jag gillar nog det för han är faktiskt en av de stora anledningarna att jag tyckte att segla - det är ju skitfett?! Han fick mig att upptäcka saker jag inte visste, han drev alltid med mig, fick mig alltid att skratta, han visste inte ett skit om mig innan men ändå såg han rakt igenom mig. När jag skulle åka hem från Nordisk visste jag att segla var det jag ville göra. Jag vill också bli en sån person. En sån man ser upp till.



Det är därför jag inte tror att jag hade trivts lika bra i seglarskolan för ett år sen. Jag var alldeles för välartad. Jag har tänkt den tanken länge men det är verkligen sant. Fortfarande lika galen då. Men jag visste inte hur man gjorde. Allt jag har lärt mig denna sommaren har varit livsviktigt.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0