But I'm not the answer for the questions that you still have

So tell me now if this ain't love then how do we get out?
'Cause I don't know
That's when she said I don't hate you boy
I just want to save you while there's still something left to save
That's when I told her I love you girl
But I'm not the answer for the questions that you still have, oh, oh

Slutade skolan för en och en halvtimma sen, men är inte hemma än - tack till kraschen på E6...

Ska försöka plugga lite fysik och kemi när jag kommer hem. Hoppar nog akupunkturen imorn och gymmar istället. Tror jag. Vet inte än aaahh. Ska verkligen försöka strukturera upp mig lite. Eller ska jag det? Nja tveksamt.

Jag ska leva varje dag som om det vore den sista, lika jävla oplanerat som vanligt. Njuta fullt ut. Leva fort, älska älska desperat, skratta mycket. Live for the moment.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0