If you can dream it, you can do it

Det är väl det jag alltid vill tro. Att allt är möjligt. Det är så fast ändå inte. Det är inte så fast ändå är det så. Huvudsaken är väl vad man själv tror på. Det är samhället som skapar stereotyper och förhinder osv. Om vi inte visste något om sånt, och inte lärde oss sånt, då skulle det inte finnas. Enkel logik. Jag vill kunna sova bort mina problem, och när jag vaknar nästa morgon är allt så mycket bättre. För du kan få allt du önskar. Ibland är en lögn det finaste man har. På vissa sätt längtar jag, jag vill ha hela sagan. Men samtidigt vet jag att det inte händer. Men jag vill tro att det bästa inte har hänt.
Do you remember Paris, my love?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0