What's so funny 'bout PEACE, LOVE and UNDERSTANDING?

Nu lägger jag upp en några onödigt fula cam/mobilbilder bara för att jag kan.

För det är så jag säger det. Jag säger till när jag inte orkar mer. Fysikprov imorn, will I die? Yes. Vänner som inte ger en den respekt man alltid gett dom? Trött på, check. Familj som behandlar en som ett utställningsobjekt? Trött på, check. Utan en tanke på att det kanske sårar. Fick faktiskt inte höra att jag var fet idag. Bara att sidecut är sjukt fult och att håret var det enda vackra jag hade. Blir man glad då? Nä. Kort sammanfattning bara.
"Tänk att få vara en snöboll. Född av kramar, flyga genom livet och sedan träffa den man smälter för"

Kommentarer
Postat av: såfhi (som är jobbig men tkr om dig)

fuck dem, o kram på dig

2011-11-17 @ 15:17:04
Postat av: Lisa

Vad fin du är.

2011-11-18 @ 14:52:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0