Gimme gimme some lovin'

Heyyy. Smått illamående efter lite för många kladdmuffins men min själ behövde det där. Nu är jag avslappnad istället för helt jävla förstörd. Verkligen dags att sova nu, skola imorn - usch fy blä. Men jag ska verkligen anstränga mig med fysiken nu sista tiden fram till jul. Kanske drar och tränar efter skolan imorn. Ska boka in umo på tisdag hoppas jag. Försöka få till några välbehövliga telefondejter med saknade människor. Nu ska jag sova och böla lite för att få ut det liksom. Sen imorn bitti ska jag gå upp och klistra på det där leendet. Inte för att dölja något. Utan för att bli glad igen. Om ett skratt förlänger livet så är jag odödlig. Borde nog klippa och snagga mig lite snart igen, får väl bli innan öppet hus typ. Over and out!



I wonder if I'll ever see you again, in those
Green jeans, black jacket, leather boots
yeah that's the way that I remember you

I wonder how we ever survived
I wonder if ever felt alive
And I wonder if I'll ever see you
in those green jeans, once again

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0