TJALLALALALLALAAAA

TJAOW!

Ligger i sängen med min kära dator, funderar på att gå upp och äta frukost snart (: Lite lat får man va hehe...

Riktigt trevlig kväll igår med Måns, film och lite mys. Kom inte hem så jättesent, typ kvart i ett, men var ändå uppe jättesent, I know I'm weird ^^

Idag ska jag bara softa och plugga lite grann, sen blir det tjejkväll hos Frida fjant!! :D



Du säger att du är stark
Att du har vart igenom det här förut
Du kommer fortsätta
Det finns inte mycket mer att säga nu

Vi två hör hemma
I ett rum med inga andra
Om jag var tio år yngre
Skulle jag inte behöva dig längre

Någon dag är jag din jakttrofé som du övergav
Någon dag kanske jag kör över dig här utanför
Varför måste vi döda varandra
Nåt säger mig att du blir borta
En lång lång tid


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0