Tired

TRÖTT CHEY RIGHT NOW.. Känns som att jag har gjort allt annat än sovit denna helgen hehe.. ^^

I fredags var jag med Lisa, sjukt go liten tjej. Kollade på film, käkade godis, ben&jerrys, drack energidryck och hallonsoda, myste, camade, hade allmänt helt sjukt kul!!

Sen på lördagen åkte jag med henne till std där hennes mamma hämtade henne, jag drog och träffade Jennifer och vi åkte till hennes match efter en stund, handboll vart det ^^ Sofie snose kom dit och det var rätt kul asså :) Sen lagade vi mat och så hemma hos Jennifer och så tvingade vi trötter-Sofie att komma över och mysa med oss heheh ;)

Imorse vaknade jag upp hos Jennifer, hängde med henne ett tag och slappade :) På bussen till gbg träffade jag Elin, sjukt go tjej det där!! Snackade massa och drog runt på stan lite, sen kom Siri med och jag blev jätteglad, har inte träffat henne på hur länge som helst :/ Sen blev det dags för mig att dra hem och hade tänkt hinna övningsköra idag men det får bli en annan dag, hann inte ;( MENMEN jga har målat mitt rum, sjuuukt snyggt blev det!!!! LILA FTW, sooo sofia-styleeee !!! <3



dålig bild, men men, fett snyggt blev det !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




saknar mitt fluffhår heheh :$ ITS SOO FLUFFY I'M GONNA DIEE!!!

http://www.youtube.com/watch?v=5Y7W6BaNs_I så söt !!





She grew up in a sad dark place,
The kind of path you don't retrace.
Been tryin' to wake from nightmares,
All her days.

Goodnight, goodnight, goodnight, goodnight,
Oh goodnight...and this is her lullaby.

<3

Kommentarer
Postat av: LIISAA :3

Öh ja e inte liten :'O

2011-03-21 @ 18:15:10
Postat av: sofia

EH JO!! :O

2011-03-21 @ 19:25:35
URL: http://sofiatojjo.blogg.se/
Postat av: LIISAA :3

:O

2011-03-22 @ 19:00:44
Postat av: sofia

hhahahhahahahhahahahh !! ;)

2011-03-23 @ 10:48:20
URL: http://sofiatojjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0