OUCH

Nu tänkte jag sätta mig och plugga alldeles strax, prov i litteraturhistoria på torsdag..

Slutade lite tidigare idag i skolan, okej bara en halvtimma men det gör mycket ändå. Träffade Anja på bussen, riktigt nice att sitta och snacka med henne! Masserade Simon på kemin och fick som tack massage själv på fysiken, lätt värt! Riktigt gött häng på gymmet med förut, Marcus var förkyld så han körde inte så mycket utan hjälpte mest mig ^^

Såg idag på facebook att MEDINA har släppt en ny låt, UNDERBART! Medina Feat. Sebastian Michael – Falla Tillbaks


hej det var ett tag sen <3




Hur blir jag hel igen efter du tog sönder mig
Jag tömmer mig över dom ackorden som jag lagt
Låter pianot spela ända tills det blir kolsvart
Och låter stråkarna ta oss iväg till vår plats



You're way too beautiful girl, that's why it'll never work.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0