Myyyyys

Blir så fett trött på att komma hem sent.. Kommer liksom hem runt halv sex på måndag och tisdag, då har man inte hunnt äta och varva ner ordentligt för att orka plugga förrän kanske vid nio. Sen går bara tiden... Wooups ingen dag kvar!! Idag lagade jag faktiskt ordentligt med mat när jag kom hem och efter någong timmas nedvarvning läste jag igenom sammanfattningen på fysiken och det kändes som om jag fattade!! ;o Hoppas det i alla fall hahah! Sen gjorde jag något som jag verkligen behövde och förtjänade.... Fyllde ett varmt bad, tände några levande ljus och satte ihop en grym softarlista på spotify. Sen kröp jag bara ner där i någon timma och övade mig på något som jag är riktigt dålig på, nämligen att slappna av och  bara låta tankarna vänta. Är verkligen sjukt stressad. Det är inte nyttigt kan jag tala om!

Det var i alla fall sjukt skönt i badet och känner mig rätt bra nu. Annars är det mesta i mitt liv a complete mess right now.. ^^ Men vi gör så gott vi kan, tar en dag i taget. Att jag sen har sjukt underbara kompisar som verkligen stöttar mig i allt, det ska vi inte glömma.

Idag fick jag även reda på att jag har MVG i samhällskunskap A, känns jättebra!! Ska verkligen försöka satsa på skolan... Funderar på att läsa spanska 4 som utökad kurs i 2an, för meritpoänens skull. Annars är ju jag intresserad av att läsa engelska C med? Ahja vi får se vad som händer ^^ Nu är det dags för mig att hoppa i säng!!

Kram<3



Your love is magical, that's how I feel
But I have not the words here to explain
Gone is the grace for expressions of passion
But there are worlds and worlds of ways to explain
To tell you how I feel
But I am speechless, speechless
That's how you make me feel
Though I'm with you I am far away and nothing is for real
When I'm with you I am lost for words, I don't know what to say
My head's spinning like a carousel, so silently I pray

Helpless and hopeless, that's how I feel inside
Nothing's real, but all is possible if God is on my side
When I'm with you I am in the light where I cannot be found
It's as though I am standing in the place called Hallowed Ground

Speechless, speechless, that's how you make me feel
Though I'm with you I am far away and nothing is for real
I'll go anywhere and do anything just to touch your face
There's no mountain high I cannot climb
I'm humbled in your grace

Speechless, speechless, that's how you make me feel
Though I'm with you I am lost for words and nothing is for real
Speechless, speechless, that's how you make me feel
Though I'm with you I am far away, and nothing is for real

Speechless, speechless, that's how you make me feel
Though I'm with you I am lost for words and nothing is for real
SpeechlessYour love is magical, that's how I feel
But in your presence I am lost for words
Words like, "I love you."

R.I.P Michael Jackson, not only THE KING OF POP, the greatest entertainer who ever lived.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0