Fint!

Cha cha bloggeeeeeen!

Sitter i biblioteket med finaste Sofie. Skulle egentligen varit och gymmat nu med mina broes. That's what happens på torsdagar liksom. Meeen så blir det inte idag. För idag är ingen vanlig dag, right? För idag ska jag träffa Ellinor och sen blir de ut och rida med henne och Hanna (: HEhE sen är det ju mina helgplaner, fan att jag aldrig kan bestämma mig :/ Ahja what evah det blir som det blir. Alternativen är typ: träffa Måns i stan, sova över hos Micka och åka på tävling med henne, tjejkväll hos Frida, bara vara hemma och chilla, kanske plugga lite eller FEsT! Äsch..

Men men men men nu ska jag dra mig till bussen så smått hihi!





Den finns en första plats som inte går att nå
För ingen tror att dom är nåt där jag kommer från
Alla försöker bli av med leran från göta älven som satt sig på själen
och på självförtroendet i varje tjomme
Jag tror jag älskar dom där
Jag kommer från

Kram <3





Kommentarer
Postat av: Ta bort dina hästar från bloggen,djurplågarsofia!

2011-03-10 @ 15:43:25
Postat av: Ut och rida!!!!!Du har 3!!!!!! EGNA hästar som bara står å kostar!Säkert ASCOOLT! om man är 16 och totalt urblåst!

2011-03-10 @ 15:45:19
Postat av: Du är så OTROLIGT häftig Sofia!!Den 8/3 var det 5!!!!! månader sedan du bara stack från dina hästar!du ger totalt fan i dom!dom går inte att sälja , för att dom inte rids, osv!Ascooooola Sofia...håll dej i gymmet, och radera allt hästsnack och alla hästar

2011-03-10 @ 15:48:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0