Bleh

Ciao!

Sitter hemma och gör inte så mycket, har precis käkat frukost. Funderar på att slänga ihop en kladdkaka och plugga lite grann. Känns ganska värt och så.

Hade jättkul med Elli igår, himla gullig tjej det där! Haha var typ tio år sen jag red storhäst, men det gick ju bra! ;)

Sen ikväll ska jag bara vara hemma och chilla, träffa Måns :) <3

Orkade inte gå till skolan idag, det funkade liksom inte.. Men men..

Puss!<3




                                                                  vs



tiden går fort...   


och jag såg min ungdom
trampa gasen i botten
och sen köra rakt in i en bergvägg
man måste dö några gånger innan man kan leva

man måste genom skam
man måste genom drömmar
man måste dö några gånger innan man kan leva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0