Underbar dag igår, nu: TRÖTT!

Igår var en mycket busy dag, först var jag på studentfirande i Stenungsund (i och med att jag är med i kören) och det var riktigt riktigt kul, JAG VILL OCKSÅ!

Sen hjälpte jág sistah med hennes balklänning och hår och sånt, kul!

Sen blev det att dra till Liseberg med gott folk för att kolla på Newkid, Petter och September :) Go konsert men man jämför ju allt med Maggio hahhaha... I alla fall sen hängde vi en stund på Mc Donalds och dansade och sånt ;) Sen ägnade jag och Mikaela hela kvällen åt att fjanta runt på stan med Jocke och Elton, helt okej!!

Nu är jag sådär galet trött... Ska chilla lite, ta ett bad och försöka få lite sol. Sen blir det nog dra och grilla med fina människor (: <3



Truth is... We hide because we want to be found... We walk away to see who follows... We cry to see who wipes the tears away... And we let our hearts be broken... to see who comes... and fixes them...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0