Säg mig att vi har någon överraskning kvar

Oskar Linnros – Annie Hall¨

Om du vore mer som mig 
Skulle jag gå ner på dig 
Om du vore mer som hon i Annie Hall 
Ännu en så länge vän 
Ännu mer för länge sen 
Som jag blev förvånad över något någon sa


Säg mig att det finns något mer 
Mer än bara droger och dagen efter 
Säg mig att det inte var det här det var 
Säg mig att du kommer bli lite mer som Annie Hall 

Om du vore bränd som mig 
Skulle jag gå hem med dig 
Skulle du vara allt jag någonsin velat ha 
Men än så länge vän 
Vakna i en främlings säng 
Och säga gud vad du var söt när du var barn 

Säg mig att det finns något mer 
Mera än Ikeasoffans tystnad 
Säg mig att vi har någon överraskning kvar
Säg mig att du kommer bli lite mer som Annie Hall 

Om vi bara vore något mer 
Mer än bara nästan lika snygga 
Om du inte vore som de här i stan 
Om du bara kunde bli som jag och Annie Hall





hej bloggen, det är jag igen :)

Vad händer då? Vad gör jag just nu?
Ligger på sängen och funderar lite, lyssnar på riktigt go musik. Håkan-konsert i lördags, helt magiskt!
Varför är det så viktigt att veta vad som händer egentligen? Idag har jag haft vattenkrig i en fontän så ska snart ta mig ett välförtjänt bad ;)
Jag funderar över lite allt möjligt, inte bara över den närmsta framtiden utan över livet. Fan vad jobbigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0