SCHOOL

Började skolan igen idag efter ett sjukt långt jullov som har varit välbehövligt. Det var nice att träffa all the freinds again:) Har ju saknat min goa klass alltså! Det var en rikgtigt go skoldag, inte särskilt krävande lektioner och så en tur till gymmet. Shit vad jobbigt det var, ett tag sen nu va! Sprang till bussen imorse, när jag väl satt på bussen kändes det som om jag skulle spy och när man går in i skolan så darrar benen... WEIRD JAA! Efter skolan blev det en liten sväng på stan med sötaste Simon, han är fin han.

Igår, den sista lovdagen, var jag på Tjörn och på en skola. Min gamla skola. Ganska konstig sysselsättning för den sista dagen på lovet, JAA... Men det var nice, träffade lärare och kompisar och DAMN jag saknar det stället:/ Sen åkte jag med Linnea efter skolan och för första gången på ca 3 ½ månad så gjorde jag det, jag red. MM jag vet, big surprice... But more about that later. Sen blev det sova över hos sötnosen och ta bussen en timma senare än vanligt på morgonen, det är faktiskt inte helt fel!

Kram<3

Kommentarer
Postat av: Scullcandyphoto.blogg.se

Mwahaha du träffade mig å jag träffade deeej :D<3<3

2011-01-16 @ 12:24:37
URL: http://scullcandyphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0