Late Night Talk

Jao klockan är inte så jäkla mycket faktiskt men det känns så. Jag mådde asbra hela dagen faktiskt och sen fick jag en knäpp typ:( Så först betedde jag mig konstigt en stund och sen blev det talk på skype med Marcus, seriöst jag satt i säkert en timma och ba lät tårarna rinna av många olika anledningar och sen efter ett tag så kommer känslan man väntat på. Tårarna är slut för den här gången och det är dags att återigen placera det perfekta smajlet på läpparna. Det är i såna här lägen man uppskattar sina fina vänner extra mycket.

Kram <3

Kommentarer
Postat av: pie

du r bäst fia, min söta gosiga biffiga fia <3

2011-01-24 @ 19:03:49
Postat av: fia

puss älskade pie <3

2011-01-24 @ 20:34:36
URL: http://sofiatojjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0