BEAUTIFUL

Är lite smådepp och samtidigt på ganska gott humör. Lekte med Jonna idag i std, FETT MED NICE! Awesome helt enkelt<3 Så skulle jag verkligen ha pluggat men det blir ju inte så :( manorkar ju inte och det blir bara fail på alltihopa.... Blev sitta på facebook och skypa med Samirababe instead. Borde plugga nu med men orkaaa. Vad lätt det vore om man kunde stänga av tankarna och känslorna ibland :) Ey förresten vart sitter den knappen??

Var jävligt korkad imorse, glömde bort att vi hade inställd matte så jag kunde ta sovmorgon... SMART SOFIA! Så det blev en timmas plugg i biblioteket istället. I och för sig välbehövligt haha! Sen debatt på samhället, fett kul, finns inga roligare människor än min klass tror jag:´)<3 På svenskan kollade vi på Gladiator, fett bra film men sorglig:/ Tvingade Marcusboi att massera min onda axel hehe. Jag har så j**vla ont i ryggen nu, fuck that! Sen blev det gymmet med nämnde BOI, väldigt nice men jobbigt idaag ska dit imorn mee haha!

Sen efter skolan blev det hopp&lek med Jonnababe i std! Hon är så underbar den tjejen asså...<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0