Those were the best days of my life <3

Bryan Adams – Summer Of '69

Har precis börjat lyssna på texten på denna låten fin är den!

Vet inte riktigt vad jag ska skriva just nu liksom, livet är inte så jävla party och det känns så depp att skriva sånt all the time ;(

Allt är en enda röra och varje dag är en ny utmaning. När det är bra är det jättebra, då är det helt galet bra. Nästa sekund kan det vända om och allt är bara ett helvete. Jag brukar inte sitta och deppa över saker men enda anledningen till att jag gör det nu är att jag fan inte ser någon väg ut... Och jag vill verkligen inte ha det såhär. Jag vet vad jag vill. Det enda jag nånsin har önskat är att få vara fri. Jag har myror i huvudet. Inte sådär att ajg går och tänker på något speciellt hela tiden, utan jobbiga tankar som ligger någonstans bak i huvudet och hotar att ta över. Har haft fet huvudvärk dom senaste dagarna med:( Skulle egentlien dragit till gymmet nu och kört en riktig workout och bara lättat lite på allt, men orkade inte det. Är det sol när jag kommer hem ska jag ta mig en promenad i Slottskogen. Sen blir det plugga fysik och kemi, så att jag med gott samvete kan åka iväg en vecka. Måste även packa ikväll hihi! Gissa vart jag ska??!! Till Lofsdalen med Jonna en hel vecka och bara åka skidor, det kommer ju bli helt awesome! Så jävla skönt att komma bort från allt och alla!!

"Have you ever tried sleeping with a broken heart? Well, you can try sleeping in my bed"

Alicia Keys – Try Sleeping With A Broken Heart

Som alla redan vet är musik en väldigt stor del av mitt liv, och jag har återupptäckt kan man säga, THE BOSS Bruce Springsteen! Totally awesome! 

 
"I get up in the evening, and I ain't got nothing to say
I come home in the moring, I go to bed feeling the same way
I ain't nothing but tired, man I'm just tired and bored with myself
Hey there baby, I could use just a little help

You can't start a fire, you can't start a fire without a spark
This gun's for hire even if we're just dancing in the dark"



Bruce Springsteen & The E Street Band – Dancing In The Dark
Bruce Springsteen & The E Street Band – The River
Bruce Springsteen & The E Street Band – Racing In The Street - 2010 Remastered Version
Bruce Springsteen & The E Street Band – Radio Nowhere
Bruce Springsteen & The E Street Band – I'm On Fire

Några jag upptäckte faktiskt är jävligt awesome som jag upptäckte i måndags när jag lyssnade på radion är HARDCORE SUPERSTAR! De är grymma!

Hardcore Superstar – We Don't Celebrate Sundays
Hardcore Superstar – Moonshine

Nu ska jag ta en promenad i parken och dunka GYLLENE TIDER! Det jag hatar mest är att jag är så sjukt instabil, antingen är något SVART eller VITT. Förut mådde jag helt åt helvete men nu ungefär en timma senare har jag kommit fram till att livet är ganska awesome ändå... Vilket jag är fullt medveten om! Man ska aldrig ge upp, men ibland känns det jävligt hopplöst! PUSSOKRAM!<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0