The way you, make me feel, you really turn...

The way you, make me feel, you really turn me on. You knock me off my feet, my lonely days are gone. Den där lilla extra energin man får i steget, som kommer av det tunga goa beatet som finns i framför allt Billie Jean, Smooth Criminal och The Way You Make Me Feel, är något speciellt. Inte bara för mig hoppas jag. Michael Jackson är och kommer alltid vara den störste för mig. Jag rekommenderar starkt till alla att läsa hans självbiografi Moonwalk från 1988. Förutom att det är en väldigt bra och läsvärd bok så innehåller den massvis av fina bilder. Det är en bok om ett människoöde och jag tycker den ger bra inblick i gåtan om vem han egentligen var. Om någon säger något om honom som jag vet inte stämmer eller inte tror stämmer, då brukar jag inte säga något. För oavsett vad de säger, så är han i mitt hjärta The King Of Pop och den störste entertainern någonsin. R.I.P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0