@fjällen

CHA CHA BLOGGEN!

Är i fjällen med coolingen min, JONNA<3 Gött häng osv, helt awesome!


u can´t leave me, if I´m already gone... <3







ALL MY LIFE I´VE BEEN GOOD, NOW I´M THINKING WHAT THE HELL







JONNA<3










mina vackra vänner sofie och lucas<3 älska min emo-lugg som pie fixat:D


HAHA! snyggingar osv


söt chey!


yo!

Orka inte skriva nåt så det fick bli en bildbomb ist! Jonna sover typ och jag sitter på henne haha! Borde ha pluggat lite matte eller spanska ikväll, men någon gång måste man ju vila med ;S Åkte lite snowboard igår kväll och shit vajag va dålig! Fett ont i ryggen efter det med hahah! Men kul osv. Lite rligare nu när jonna åker skidor för då kan vi hitta på massa bus tillsammans ;D Nu ska vi nog äta lite kvällsmat, om jag lyckad väcka ungjäveln, får la hoppa på henne elr något. Sen ska vi spela in våran dagliga film och om jag är snäll kanske jag får lite massage (a) Längtar hem till ban gah tan och min käre måns, kommer vli några awesome dagar där på lovet! promenader<3 Hoppas att jag får träffa min älskling JENNIFER<3 Sen vet jag inte, SOFIE vill jag ha<3 Ellen kanske är i stan hos sin papi, hoppas hoppas! Vill ju såklart träffa finaste Simon, men skitungen ska ju uppnbarligen till Lanzarote?! Ahkej då vet jag! Usch va jag men hade velat sola och bada... Men ska inte klaga, jag har det awesome här!

KRAM<3


Eminem – Lose Yourself - Soundtrack Version (Explicit)

Flipsyde – Happy Birthday

Eminem – Talkin’ 2 Myself

Eminem – Mockingbird

Rise Against – Everchanging - Acoustic Version

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0