Every step I take is another mistake to you

HALLOJ! Sitter och leker med datorn lite grann och lyssnar på musik, måste plugga snart! Har verkligen massa massa massa läxor/plugg/prov/inlämningar och man drunknar typ i det och jag fattar inte hur dom har tänkt sig att man ska hinna/orka med allt?? Äh fuck det...

Nu har min fina vän Simon kommit hem iaf!:D Lyckosten har varit på Lanzarote och kommer hem lagom pepparkaka... Naaah men har saknat han massa.. Va jätteskönt att träffa honom i skolan idag, jag vet inte han har något speciellt som gör mig på så gott humor :) Hoppas han vet hur himla mycket han betyder<3

Igår på musiken kollade vi på olika filmklipp med Chuck Berry, Little Richard och Elvis Presley, så såg vi även en film om Jerry Lee Lewis. Lite go musikhistoria!<3

http://www.youtube.com/watch?v=Za8cpM6cGYk

http://www.youtube.com/watch?v=BcoZKlS5gps

http://www.youtube.com/watch?v=OnDrg5eVFOU


Kände för att länka lite annan musik än vanligt haha! Nej men jag lyssnar verkligen på det mesta så ;)

Låten Sugarcane har jag lite särskilda minnen till. Det var skolavslutningen i 7an och en tjej jag brukade gå till kören med tyckte att vi skulle uppträda. Så vi var några små 7or som faktiskt gjorde det jättebra. Tror att det var första gången jag stod framför en publik (300-400?). Var sjukt nervös men det gick bra till slut haha! ;) Kommer ihåg att benen verkligen skakade ;$ HIHI JAG SJÖNG ALLTSÅ!

ANOTHER PRETTY GIRL


Jomen jag är allt nöjd med nya hårfärgen! :D



Såg en ganska kul grej på spårvagnen hem idag:

VID FÖRKYLNING, KROSSA GLASET!

PUSSOKRAM!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0