Visst känns det fint att va vid liv, en dag till?






lite random bilder från idag och i lördags :)

Idag har varit en sån där jävla skitdag när allting går fel.. Eller inte allting. Men nästan. Och trots det vackra vårvädret så är inte allt underbart. Menmen. Tog mig en långpromenad i Slottskogen för att rensa tankarna. Blev dock inte mycket smartare av det. Nu pluggar jag för fullt och lyssnar på HÅKAN! Ska se honom live igen 4e juni! AWESOMENESS<3

Förut i skolan så gick som sagt det mesta åt helvete och jag var bara trött och orkade ingenting. Sen på musiken var jag inte ensam om detta, alla i min grupp vara bara sura/arga/ledsna/trötta osv.. Blev inget bra alls. Men förra veckan gick det ju så sjukt bra så vi har i alla fall en grymt bra låt att spela upp!

SNEAR på livet och de flesta människorna just nu.. men ni som finns, ni är guld värda.

Nu får jag sätta igång och plugga igen, fett tråkigt men snart är det lov och då kan man pusta ut. LÄNGTAR!

Och vem tror på evig kärlek, vem tror på det nu?

Kram!<3


"When I was 5 years old, my mother always told me that happiness was the key to life. When I went to school, they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down "happy". They told me I didn’t understand the assignment.
...I told them they didn’t understand life."
— John Lennon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0