MONEY CAN'T BUY ME LOVE



Sitter på bussen och lär in denna låten som vi uppenbarligen ska spela upp för klassen idag. Det löser vi nog, men sen har vi ju även våraan underbara verision av Twist and Shout :) Samtidigt sitter jag och läser in onödig fakta om det periodiska systemet.


Can't buy me love, love
Can't buy me love

I'll buy you a diamond ring my friend if it makes you feel alright
I'll get you anything my friend if it makes you feel alright
'Cause I don't care too much for money, money can't buy me love

I'll give you all I got to give if you say you love me too
I may not have a lot to give but what I got I'll give to you
I don't care too much for money, money can't buy me love

Can't buy me love, everybody tells me so
Can't buy me love, no no no, no

Say you don't need no diamond ring and I'll be satisfied
Tell me that you want the kind of thing that money just can't buy
I don't care too much for money, money can't buy me love



Puss!

Kommentarer
Postat av: Money cant buy me love!!Ha,ha!

du har ju sålt dej till Jerker!!



dom på Kriscentrum anser att du och lisa satt er i en osund makt position gentemot båda oss föräldrar..nI utnyttjar oss, och ni utpressar oss!



jerker dansar totalt efter er pipa, han vågar inget annat, förCitat;"han kan inte förbjuda mej någonting!Och hade han gjort det,hade jag inte brytt mej överhuvudtaget!!



Han gör som ni vill, annars drar ni!!



Jag däremot kräver att ni ska ställa upp, bete er juste,Jag har varit den han tvingat på att sätta alla gränser, för ert eget bästa, och tex av skäl som lagar och förordningar.



Inte tuffare krav än ngr kompisar har, men mkt mer uppställning!!



Och det är jobbigt!!Mkt enklare att göra va fan ni vill!!



Alltså pissar ni och skiter på mej, behandlar mej som jag var död..och det spiller även över på Clara



Så visst kan pengar köpa kärlek!!



men jag kommer aldrig, aldrig köpa mina barn!!



kan det inte duga ändå, får det va!!

2011-04-21 @ 13:09:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0