Borde egentligen sova nu...

Dog lite grann föut när jag upptäckte att jag hade glömt fysikboken i skolan... Men det löste sig, det mesta är ju webbaserat nu, tack för det ! :)

Fett prov i kemi imorn, är inte taggad överhuvudtaget. MENMEN är man så dum så man går natur får man väl skylla sig själv!



Lyssanar på denna låten minst en gång innan jag går och lägger mig, VARJE DAG! Så jäkla underbar :') <3 Det är så sanna ord och jag blir lika tårögd varje gång.

Natti!

 

Missing somebody isn't about how long it's been since you've seen them last or the amout of time since you last talked.
It's about that very moment, when you're doing something and you wish that they were right there with you.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0