Tjo:-D Kom ju på att istället för att s...

Tjo:-D Kom ju på att istället för att sitta och ha tråkigt så kan jag ju vara jätteseriös på bloggen:o smart va? Idag blir de rida och städa i stallet lite, sen ska jag nog leka med Amanda och sen kanske träffa någon annan människa:-D Nu ska jag plugga, blä men asså det måste göras... Bara att ta tag i det. Jag ska komma på massa smarta saker att skriva på bloggen så den blir lite rolig^^ Jag ska oxå komma på lite smarta saker att dissa bildläraren med på måndag. Blev så sjukt dissad av henne i onsdags så de var ju fan inte sant:o Jag sa en sjukt smart sak när Julia var rädd att förstöra sin teckning, tyckte hon kunde kopiera den innan hon fortsatte. Då fick jag en fin komplimang: "Du är fan inte så dum som du ser ut!". Det hade känts bra, om inte bildläraren hade flikat in: "Och de är ju tur de". Seriöst aldrig känt mig så dissad i hela mitt liv:o Så hon ska få igen på måndag och de kommer bli bästa bildlektionen ever:-D Kram<3


Kommentarer
Postat av: Forsberg

Hahaha, underbar lärare! ;D

2010-09-18 @ 14:04:34
Postat av: Sofia

ah, synd bara att jag inte kommer på några dissar:(

2010-09-19 @ 21:21:13
URL: http://sofiatojjjo.blogg.se/
Postat av: Lisaa :)

Sv: Tack gumman<3

Okeej, DU MESSAR MIG SÅ FORT DU HAR GRATIS!! :O :O

Då jäävlar hahaha ^^<33 Nemen seriöst måste prata med dig om nåra saker.. Börjar sakna min 24/7-kurator hahaha! xD <3

2010-09-24 @ 16:51:06
Postat av: Lisaa :)

Sv: BRAA DEET SOFIIIIAAAAA<3 xDD

^^<3

2010-09-25 @ 11:59:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0