Tjenare:)

JAG HATAR MÅNDAGAR!!! Går i skolan melllan 8.35 och 16.10, de är inte lite jobbigt:( Tog skolfoto idag och det vlev ganska misslyckat haha. Men seriöst orka bry sig någon längre stund om det?

Sjukt trött och seg efter skolan, så drog hem innan stallet och fixa lite mat, hade inte orkat annasr kan jag säga. Men de var gott:D

Så var man i stallet och fixade lite, det tar sin lilla tid asså. I med att jag inte har fria sms så kastade jag mig framför datorn direkt när jag kom hem, allt för att få vara lite social hahaha;) Men får nya sms den 1e, och då ska dom aldrig ta slut mer:o

NU ska jag försöka plugga lite, matteprov och naturkunskapsläxa till imorn, det suger.... Men så är de när man går natur^^

Kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0