Nolifer? Jag har verkligen inget liv allts...

Nolifer? Jag har verkligen inget liv alltså:o Satt helt seriöst och planerade att sitta hemma och plugga en fredags kväll. Och eventuellt städa mitt rum:s Det hade i och för sig varit en ganska bra sysselsättning, synd bara att jag inte pallade det. Istället blev det kolla idol-audition från karlstad och sedan dregla framför "Pirates of the carribean, the curse of the black pearl". Johnny Depp är bara så sjukt jävla het i den filmen! Men i alla fall, med tanke på vad som hände i torsdags kväll var det väl inte riktigt en vanlig fredagskväll. Det gick så himla fort, och man upptäcker med ens hur liten skillnaden mellan liv och död är. Det var väldigt väldigt deppigt i skolan kan jag ju säga. Vi gjorde inte så himla mycket faktiskt, och fick sluta tidigare om vi ville. Då drog jag och Sofie till torget och fikade lite, sen tillbaka till skolan för vi skulle kolla på när Marcus gymmade, men det var mest han som kolla på när vi käka godis^^ Men nu tänkte jag försöka ta tag i mitt liv lite, sköta allt ordentligt, äta, träna, rida, plugga, allt verkligen. Och så ska jag börja städa på mitt rum haha;) Kram<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0