Känner mig som en liten flodhäst efter e...

Känner mig som en liten flodhäst efter en ganska liten påse godis, ska nog seriöst sluta med det:o Det är fan inte värt illamåendet:s Snart hem och plugga nu men lite stallarbetet till först. Får nog bli en powerwalk eller springtur och lite situps och armhävningar för jag gör fan mig själv illamående... Och så bara lite plugg, naturkunskap och kanske lite matte får det bli. Så städa lite på rummet om jag orkar med^^ När man inte har något liv gör man allt för att fylla det med meningslösa saker, visst är det så? It's all your fault, you called me beautiful... Kram<3


Kommentarer
Postat av: Scullcandyphoto.blogg.se's svar till Maathilda

Sv: Jaaaa! :o

2010-09-17 @ 17:37:51
URL: http://scullcandyphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0