Hm jag cyklar till stallet. Regnade precis...

Hm jag cyklar till stallet. Regnade precis asmycket men just nu är det uppehåll i alla fall. Tänkte lite på att ifall min storasyster hade haft körkort hade hon ju kunnat köra mig? Men det är lugnt, jag har äntligen kommit på ett sätt att utnyttja henne:-D Gissa vad?;) Idag ska jag förutom vara i det egna stallet rida Linneas häst och hjälpa Mikaeka att röja i stallet vi nästan säkert ska flytta till:) Så ska jag plugga matte och spanska med, det är inte roligt att behöva sitta hela helgerna och plugga kan jag säga:( Har bestämt med Julia att vi ska leka någon dag, det kommer bli galet asså. Helt random så tycker jag att vi har ett väldigt väldigt dåligt bussnät på helgerna, någon som håller med? Det är ju liksom då man har tid att göra saker^^ Längtar som fan efter moppekortet! Men jag ska faktiskt göra klart körningarna på torsdag och sen är det bara provet kvar:o Kommer ju bli tvungen att plugga en hel del på det kan jag ju säga...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0