Hey BITHCES!!!:D

Tjo, nu blir de ett långt inlägg:) Mycket att berätta, var ju ett tag sen. De är verkligen mycke plugg på NV och vi har ju knappt börjat än, men jag ÄLSKAR gymnasiet, jag ÄLSKAR all mina undarbara vänner, nya som gamla.
NI BETYDER!!!!!!!!!

Även om mitt liv är så jävla upp och ner som det kan bli så känns allt för de mesta AWESOME. Vill bara säga tack för att ni finns, ni vet vilka ni är!

Mycket i skolan nu, men det finns ju en anledning att man går NV och de är de fan bara att bita ihop och ta tag i skiten. Och så roligt som vi faktiskt har i skolan så glömmer man de mesta:)

Hade tänkt dra på öppen scen igår kväll men palla inte riktigt så det blev lite film o mys med mamma och lillasyster, vi såg "the Rocky Horror Picture Show" och väl valda delar ur "Hair" som jag ska se ikväll tänkte jag:) Sötaste Jonna snacka om att de kanske va en fest ikväll men jag vet inte, har inge direkta planer så vi tar det som det kommer. Dear Julia skulle kolla om vi kunde leka ikväll men tror inte de blir så. Finns så mångaunderbara små människor jag vill träffa just nu och alltid ju!<3

Sen så är jag ju sjuuuukt skillad och gjorde slut på 5000 sms på 18 dagar.... Det är ett genomsnitt på 278 sms om dagen ifall någon ville veta:s Jag är verkligen smsnördeN:O

Nästa helg flyttar jag hästarna till bästaste Mikaela och det kommer bli sååå awesome! Ska nog flytta lite saker denna helgen^^

Ska snart dra till stallet och rida väntar bara på att det ska sluta regna hehe. Idag har jag tränat lite, powerwalk 5km+styrka och så träna med söta gummibandet:D Så käka man frukost framför tvn och kolla på "Cheers":) Sen dess har det varit häng framför datorn tyvärr....

Kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0