Hej:) Det var ett tag sen nu känner jag m...

Hej:) Det var ett tag sen nu känner jag men de är lite jobbigt så orkar inte blogga. Anyway här kommer musiken i min spellista: Adam Lambert - Whataya want from me. Justin Bieber - That should be me, One time, One less lonely girl, Stuck in a moment. B.o.B ft Hayley Williams - Airplanes. Lil Rain - Adore you. Train - Hey soul Sister. Erik Grönwall - Higher. Joshua Radin - I'd rather be with you. Lovestoned - Rising girl. Edward Maya & Vika Jigulina - Stereo Love. Green Day - American Eulogy, Viva La Gloria (Little Girl), Know Your Enemy, Holiday, 21 Guns, Boulevard of Broken Dreams. Och till sist en låt som jag känner närmast en hatkärlek för, Taio Cruz - Break Your Heart. Enjoy! Linn jag älskar dig för allt du är för mig och för att du är den du är, jag hoppas att det kommer vara vi två för alltid<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0