Halloj:)

Idag har jag varit både i mitt eget stall och hos Mikaela, dit jag ska flytta om typ en vecka:) Red jätteseriös dressyr på Shirley, gjorde massa Björne-övningar och mycket galopparbete. Känner att mina hästar har fått stå tillbaka ganska mycket och vilat och så den senaste månaden men jag har seriöst inte orkat. Varken fysiskt eller psykiskt, ibland bryter man ner sig totalt.

Så till skillnad från gårdagen när man chillade järnet så blev de rätt mycket idag^^ Men de känns bra ändå, kul att träffa Mikaela och så lekte jag ju såklart lite med lillsyrran Clara:) Kom hem förut till ett tomt hus och massa god mat i kylen som bara väntar på att bli uppäten, flera timmar där man kan hitta på PRECIS VAD MAN VILL:o De är ganska okej faktiskt.

Är det bara mig det är fel på, eller är facebook faktiskt väääääldigt konstigt just nu?? Får seriöst damp på det, hoppas det blir bättre snart, annars vet jag inte vad jag gör??

Kraaaaam<3

Kommentarer
Postat av: Lisa

Är inte fb det töntigaste du vet längre? :o

2010-10-08 @ 19:34:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0