CHACHA BLOGGEN:D

Hej jag är ett klappmongo:D

Nu är de så här att jag inte riktigt pallar bloggen^^ SÅ de får bli som de blir, galen update vissa dagar och absolut ingen andra dagar.

Idag har jag byggt lite hagar till hästarna och blev blött om fötterna kan jag säga:O Men lyckades i alla fall med mitt uppdrag. Så är lite stolt faktiskt;P

Sen drog jag och Clara till Time poch plockade upp lite godis hihi gott gott:D<3

I skolan så var de rätt chill, två timmar håltimma så jag och Julia tog bussen hela den långa vägen in till torget för att fika och så köpte hon örhängen. Kom på att jag inte gör något på mattelektionerna men att jag pluggar väldigt mycket matte på håltimmar och hemma, yeah right?:S Men de är bra haha. Så hade vi en cp spanska-diagnos men slutade tidigare än vanligt så de var värt:D KOmmer inte ihåg så mycket från skolan när jag kommer hem, bara att det e roligt^^ Men då e det som det ska vara, man ska inte ta med sig problemen hem;P

Nu sitter jag här och chillar lite, lyssnar på musik och snackar med Adam som är en riktigt kul filur:D

Men ha det, kram<3

Kommentarer
Postat av: Karolina

matte b :(

2010-09-25 @ 12:25:45
URL: http://karoolinaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0