Vad du än gör, så känn dig inte dum. För i...

Vad du än gör, så känn dig inte dum. För ingenting du har gjort annat än fått mig att må bättre. Jag vet inte om jag är kär i dig, men jag vet att jag tycker alldeles för mycket om dig för mitt eget bästa, att jag älskar dig som om du vore min bror, att träffa dig är det bästa som hänt mig på länge och att jag inte skulle palla någonting utan dig. Du får mig att le när jag är ledsen, jag känner mig alltid väldigt trygg när jag är med dig och du finns där om det är något. Visst vet jag att det skulle göra ont att se dig med någon annan, men jag kan ta det, för att få ha dig som vän är det viktigaste för mig och tar det mesta. Visst kom det några tårar men när det gäller mig så är ju detta inget ovanligt, jag gråter mest över saker som inte ens du kan göra något åt. Det räckte med ett nytt lager smink för att allt skulle kännas precis som det var innan. Tack för att du finns min bror, älskar dig<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0