Shoo bloggen:-D Sitter på bussen och lyss...

Shoo bloggen:-D Sitter på bussen och lyssnar på musik. Just nu är det favoriter ur "Kristina från Duvemåla", t ex: "Du måste finnas", "Guldet blev till sand", "Duvemåla hage", "Min astrakan" och "Här har du mig igen". Helt grymma är dom! På tal om musik så läste jag flera olika recensioner av Håkan Hellströms nya skiva "2 steg från paradise", och den verkar väldigt bra. Absolut värd att lyssna på. Sen gillar jag "För sent för edelweiss" väldigt väldigt mycket:)<3 Kram<3


Kommentarer
Postat av: soffish

håkan suuuuuuuuger......

-.-'

2010-10-13 @ 23:00:35
Postat av: sofia

håkan är kung din jävla biatch:o<3

2010-10-13 @ 23:23:08
URL: http://sofiatojjjo.blogg.se/
Postat av: soffish

nooooot -.-

2010-10-14 @ 09:11:30
Postat av: sofia

håkan är kung för helvete soffish... hörde du inte när jag och julia sjöng på matten?;)

2010-10-14 @ 21:38:26
URL: http://sofiatojjjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0