Shoo bloggen:-D Det var ett tag sen haha. ...

Shoo bloggen:-D Det var ett tag sen haha. Men det är mycket nu. Och sen är det nog bättre att plugga än att blogga^^ Det är rätt mycket plugg på NV något annat kan man ju inte säga men jag trivs så himla bra så det är bara att kämpa på:) Har så sjukt svårt att sova just nu, vaknade vid två och jag kommer ju inte kunna somna om:( Så jag ligger och lyssnar på musik och funderar på när jag ska gå upp, om jag borde plugga till ekologiprovet vi har imorn och vad som händer i helgen. Spelar egentligen inte så stor roll vad det är, bara det är något fett:-D Kan ju berätta lite om min helg: I fredags kväll träffade jag Amanda, vi tjockade oss på chips och choklad och snackade om livet, det var värt:) Sen fick jag ju gå hem en halvmil typ i och med att jag har kvaddat alla cyklar... I lördags kväll bestämde underbaraste Simon att vi skulle på fest och det blev riktigt roligt:-D I söndags träffade jag sötnosen Jonna och snackade lite, vi är så himla gangsta hon och jag!<3 Hm nu kan jag ju snacka lite musik, just nu lyssnar jag på Per Gessle, det är något som alltid funkar. Det är låtar från plattan "Mazarin". För en stund sen lyssnade jag på Pink, som är en artist som jag beundrar mycket. Hon är tuff, går sin egen väg och har en grym röst. Bästa låtarna med henne just nu känns som "I don't believe you" och "Dear Mr President". Nu kommer det att bli Rihanna, och henne beundrar jag också väldigt mycket. Hon är väldigt cool, har skön stil, snygg och begåvad. Senaste skivan "Rated R" är helt grym! Kram och vi hörs<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0