Nu har jag varit uppe en stund och pluggat...

Nu har jag varit uppe en stund och pluggat naturkunskap, tråkigare kan man knappast ha! Så nu blir det musik igen, fortfarande Rihanna:-D "Take A Bow" och "Hate That I Love You". Vad vore livet utan musik? Jävligt tråkigt i alla fall. Min kompis Lisa säger att Justin Bieber kommer till Sverige i maj 2011:-D<3 Seriöst jag kan inte fatta varför så många säger att han är bög?? Han är söt, begåvad och verkar väldigt trevlig, vad är det för fel med det?:s Och att killen skulle vara bög är ju bara korkat, det går ju inte ens att fånga honom på bild utan massa tjejer:s Nä ni borde lägga av med det där och fatta hur himla löjliga ni är. Haha nu är det typ bara en timma kvar tills jag ska gå upp XD Tiden går fort när man har roligt, eller?;) Ah men pussokram i alla fall<3


Kommentarer
Postat av: Scullcandyphoto.blogg.se

Exaaaaaaaaaaaaaaaaakt, Justin är inte hoomo6uell! (haha gillar nt att säga ordet bög)

Alla killar e bara avundsjuka för han snor deras tjejer...s hjärtan :)

Han kmr nt i Maj.. MEN ÅR 2011 IAF!! :D :D :D :D Feeeett mke happyface på de <3<3<3

Vi ska LÄÄTTAASSSTT IN DA WOORLD dra o se han!! O va längst fram.. O hålla honom i handen.. Och skrika som galningar.. Och festa sönder med han på efterfest.. HAHA :D <3

2010-10-14 @ 19:06:51
URL: http://scullcandyphoto.blogg.se/
Postat av: Reidarhedvig

Very nice site. Will sure visit again.

2011-07-19 @ 10:13:47
URL: http://reidarhedvig.blogh2o.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0