KONSTIGT

Man känner sig som en idiot när man vandrar längs stadens gator med ett fånigt leende på läpparna, jag lovar. Kan inte förklara det, borde jag vara glad för något speciellt?:) I vilket fall, någontig är det som hela tiden drar mina mungipor uppåt. Var och köpte halstabletter för en stund sen så nu knarkar jag det. Hade ju nämligen tappat rösten imorse,det tog två timmar innan jag fick fram ett ljud:o Så har jag apont i halsen med... Sitter och sjunger nu bara för att jag äntligen kan, men vet att jag kommer straffas för detta imorn. Men jag orkar inte bry mig om det just nu faltiskt:)

Just nu känns det som om allt kommer bli bra, önskar att jag var klok som du. Fast jag klarar mig ändå, det som inte dödar, det stärker. Att våga erkänna för sig själv att man är rädd är att vara stark och modig. Göm dig inte bakom en ridå som inte är du, utan var dig själv ända ut i fingerspetsarn och låt ingen ta ifrån dig nöjet av att vara omogen. Tänk alla stackars jävlar med riktigt bra humor, vad tråkigt de måste ha...:o Våga vara dig själv, våga göra bort dig och våga ha roligt:)

Kraaaaaam<3

Kommentarer
Postat av: Steffenmia

Your site is very good. Thank you for the opportunity to sign your guest book.

2011-11-21 @ 08:58:21
URL: http://steffenmia.blogoom.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0